{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما ایرلاین پویا، جدیدترین هواپیمایی ایران

در حال حاضر با توجه به فعالیت شرکت های گوناگون در زمینه ارائه خدمات پروازی و فروش بلیط هواپیما، انتخاب شرکت هواپیمایی نوپا نظیر ایرلاین پویا کمی مسافران را مردد می کند. از این رو برای مسافران ضروری است که قبل از خرید بلیط هواپیما از سوابق و کیفیت پرواز ها اطلاعاتی را کسب کنند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت های هواپیمایی پویا که در مدت فعالیت کوتاه خود، پاسخگوی بخش قابل توجهی از نیاز  حمل و نقل هوایی در داخل و خارج کشور بوده، بپردازیم. برای آشنایی با تاریخچه فعالیت، کلاس های پروازی و همچنین انواع هواپیما های مورد استفاده در شرکت هواپیمایی پویا ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

خرید بلیط هواپیما ایرلاین پویا، جدیدترین هواپیمایی ایران

در حال حاضر با توجه به فعالیت شرکت های گوناگون در زمینه ارائه خدمات پروازی و فروش بلیط هواپیما، انتخاب شرکت هواپیمایی نوپا نظیر ایرلاین پویا کمی مسافران را مردد می کند. از این رو برای مسافران ضروری است که قبل از خرید بلیط هواپیما از سوابق و کیفیت پرواز ها اطلاعاتی را کسب کنند. به همین منظور قصد داریم که در ادامه به بررسی یکی از شرکت های هواپیمایی نوپا که در مدت فعالیت کوتاه خود، پاسخگوی بخش قابل توجهی از نیاز  حمل و نقل هوایی در داخل و خارج کشور بوده، بپردازیم. برای آشنایی با تاریخچه فعالیت، کلاس های پروازی و همچنین انواع هواپیما های مورد استفاده در شرکت هواپیمایی پویا ادامه این مطلب را از دست ندهید.  

تاریخچه فعالیت های شرکت هواپیمایی پویا

در شرکت هواپیمایی پویا، عملیات ساخت فرودگاه ها از سال 2000 میلادی، و تحت عنوان پروژه ای به نام قشم ایر آغاز شد. پس از آن با شکل گیری شرکت هواپیمایی، نام آن در سال های 2006، 2008 و 2012 میلادی دستخوش تغییراتی شد و به ترتیب به نام های پارس ایر، یاس ایر و پویا ایر تغییر نام داد.

ایرلاین پویا، شرکت هواپیمایی نو ظهور

 در حال حاضر شرکت هواپیمایی پویا، جوان ترین شرکت هواپیمایی داخلی بشمار می رود. این مسئله می تواند برای افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما و یا رزرو تورهای داخلی و خارجی را دارند بسیار حائز اهمیت باشد. میزان رضایت مسافران از یک شرکت هواپیمایی، همواره بر اساس دو محور اصلی میزان امنیت پرواز و همچنین خدمات ایده آل در هنگام سفر می باشد. از طرفی هم، نقش یک سیستم حمل و نقل بروز و جدید در برآورده کردن انتظارات مسافران بر کسی پوشیده نخواهد بود. به این ترتیب به مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند توصیه می شود که به نوساز بودن و بروز بودن سیستم های پروازی توجه ویژه داشته باشند و این نکته را مد نظر قرار بدهند که شرکت های هواپیمایی جوان تر مثل ایرلاین پویا برای اینکه بتوانند نظر مخاطبان رو جلب کنند و در بازار رقابتی عقب نمانند، خدمات بهتری نسبت به برخی ایرلاین های قدیمی تر ارائه می دهند.

مقایسه کلاس های پروازی ایرلاین پویا

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف را دارید لازم است که اطلاعات جامعی در مورد کلاس های پروازی مختلف کسب کنید. عامل اصلی تفاوت بین کلاس های مختلف پروازی، تفاوت صندلی ها و امکانات فراهم شده برای آن ها است. معمولا در ارائه پروازها، بخش های ویژه ای با کلاس های پروازی گوناگون وجود دارد که می تواند نقش به سزایی در قیمت خرید بلیط هواپیما داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با مزایا و امکانات کلاس های مختلف پروازی در ادامه با ما همراه باشید.

  1. پرواز های فرست کلاس

در دسته بندی کلاس های پروازی، کلاس پروازی فرست کلاس بهترین نوع پرواز محسوب می شود، لذا معمولا اشخاص خاص و سرمایه داران، متقاضی بلیط هواپیما فرست کلاس هستند. محل اقامت و صندلی های افرادی که در هنگام خرید بلیط هواپیما صندلی های فرست کلاس را رزرو کرده اند در قسمت هایی مجزا از هم در هواپیما تعبیه شده که دارای اتاقک هایی با امکانات رفاهی گوناگون مانند: تلوزیون، مبل، لب تاپ، سرویس بهداشتی مجزا، سرویس اینترنت و... می باشد. هواپیما های لوکس دو طبقه مانند ایرباس و بوئینگ، با توجه به در اختیار داشتن فضای مناسب برای پرواز های فرست کلاس مناسب است. ناگفته نماند که با توجه به خدمات ارائه شده برای خرید بلیط هواپیما فرست کلاس، قیمت بلیط این پرواز ها گران می باشد.

  1. کلاس پروازی تجاری

کلاس پرواز های تجاری، بعد از پرواز های فرست کلاس، راحت ترین و مناسب ترین کلاس پروازی بشمار می رود. صندلی ها در کلاس پرواز تجاری به صورت دو نفره، جادار و بصورت اتوماتیک طراحی شده، از طرفی می توان به امکانات صوتی و تصویری و سرویس های کترینگ مرغوب اشاره کرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما با کلاس تجاری را دارید، بد نیست بدانید که قیمت بلیط هواپیما با کلاس تجاری، بالا تر از کلاس معمولی و اقتصادی و پایین تر از بلیط های فرست کلاس می باشد.

  1. کلاس پروازی اقتصادی

کلاس پرواز اقتصادی یا کلاس اکونومی نیز از لحاظ آسایش و راحتی در حد مطلوب قرار دارد، اما صندلی های نزدیک به هم و عدم وجود خدمات صوتی و تصویری برای هر صندلی سبب شده که پرواز های کلاس اقتصادی، صندلی های بیشتری را در خود جای دهند، از این رو قیمت آن مناسب تر از پرواز های کلاس تجاری و فرست کلاس می باشد. پرواز های اکونومی نسبت به دو کلاس قبلی ذکر شده رواج بیشتری داشته و بیشترین سهم را  فروش بلیط هواپیما ایرلاین های داخلی و خارجی دارد. بنابراین اگر مسیرهای هوایی کوتاه مدت را انتخاب کرده اید، پیشنهاد می کنیم با خرید بلیط هواپیما اکونومی در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید.

تنوع فعالیت های شرکت هواپیمایی پویا

در شرکت هواپیمایی پویا، چندین فروند هواپیما با تنوع بالا وجود دارد که هر کدام بر اساس نوع کاربری و میزان ظرفیت، مسئولیت حمل و نقل هوایی را بر عهده دارند. هواپیما های مخصوص باربری، مسافربری، چند منظوره( ویژه حمل بار و مسافر)، جت تجاری و ... تشکیل دهنده این ناوگان حمل و نقل هوایی می باشند.

ترابری روزانه به 5 قاره جهان در ایرلان پویا

حمل بار در سطح بین المللی در کنار جابجایی مسافر، مهم ترین زمینه فعالیت شرکت هواپیمایی پویا را تشکیل می دهد. با توجه به جابجایی محموله های مهم و حیاتی مانند حیوانات زنده، کالا های اساسی و مواد غذایی، محموله های صنعتی و مواد شیمیایی توسط ایرلاین پویا می تواند اهمیت فعالیت این شرکت هواپیمایی را نشان دهد، بطوریکه ایجاد اختلال در پرواز های برنامه ریزی شده این شرکت، می تواند سبب بروز مشکلاتی نظیر: به موقع نرسیدن مواد اولیه کارخانه ها، اختلال در صنعت تولیدات، کمبود کالا های اساسی مردم و در پی آن افزایش قیمت ها شود.

ایلیو شین ایل 76 نام هواپیمای ساخت روسیه است شرکت هواپیمایی پویا از آن به منظور حمل بار استفاده می کند. از ویژگی های منحصر بفرد این هواپیمای روسی می توان به توانایی خیز و فرود در فواصل کوتاه و همچنین امکان فرود آمدن در زمین های ناهموار و نامساعد اشاره کرد که سبب استفاده این هواپیما در سوخت رسانی هوایی و همچنین عملیات های آتش نشانی نیز شده است.

اولین هواپیما های دربستی در کشور

ایر تاکسی یا همان تاکسی هوایی به عبارتی یک اصطلاح کلی است که برای هواپیما های دربستی بکار می رود، بنابراین افرادی که می خواهند از خدمات پروازهای اختصاصی استفاده کنند و سفر با یک هواپیمایی دربستی را تجربه کنند، می توانند برای خرید بلیط هواپیما ایرتاکسی از ایرلاین پویا اقدام کنند. بهتر است بدانید که برای تاکسی های هوایی، از هواپیما های سبک و فوق سبک استفاده می شود و همچنین این پرواز ها می تواند خارج از برنامه پروازی که ایرلاین ها آن را تدوین می کنند انجام گیرد از این رو ایر تاکسی تجربه بی دردسر و جذاب برای افرادی است که قصد خرید بلیط هواپیما دربستی و سفر خانوادگی را دارند. نکته جالب این که شرکت هواپیمایی پویا برای نخستین بار در کشور، تمهیداتی را برای اجرایی کردن پروژه ایر تاکسی اتخاذ کرد و در سال 96 توانست در هرمزگان این برنامه را عملی کند. هواپیما های مورد استفاده به عنوان ایر تاکسی به شرح زیر می باشد:

  1. هواپیمای هاربین وای 12

این مدل هواپیمای گروه صنعتی هاربین، بدلیل طراحی منحصر بفرد و توانایی های ویژه آن علاوه بر ایر تاکسی، در عملیات های نظامی نیز کاربرد دارد. هاربین وای 12 داران دو موتور در قسمت فوقانی است و در گروه هواپیما های پیشرفته توربو پراپ قرار می گیرد. جالب است بدانید هاربین وای 12 برای اولین بار در ایران سبب ایجاد ایستگاه ایر تاکسی شد، بدین ترتیب این هواپیما در سال 96 در هرمزگان با داشتن 17 سرنشین که بلیط هواپیما را بصورت ایر تاکسی خریداری کرده بودند، به پرواز درآمد و اولین تجربه فعالیت ایر تاکسی در ایران را رقم زد. از مهم ترین اطلاعات این هواپیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله نوک دو بال 17.24 متر
  • طول هواپیما 18.86 متر
  • بیشینه سرعت 328 کیلو متر بر ساعت
  • محدوده پرواز 1340 کیلومتر
  • سقف پرواز 7000 متر
  • ظرفیت مسافر 17 نفر

علاو بر هواپیما های نامبرده شده می توان به هواپیمای امبرائر ای آر جی 145 و آنتونوف ای ان 72 که هواپیمای مسافربری محسوب می شوند و همچنین هواپیمای بمباردیه چلنجر 600 سریز که به عنوان جت تجاری از آن یاد می شود، اشاره کرد.

  • ای تی آر 72

هواپیمای دو موتوره و توربو پراپ  که توسط شرکت ایتالیایی – فرانسوی  ای تی آر طراحی و تولید شده است. این هواپیمای کوتاه برد علاوه بر ایر تاکسی به عنوان گشت دریایی و همچنین حمل و نقل منطقه ای توسط شرکت های هواپیمایی مختلف استفاده می شود.

شرکت هواپیمایی آنی تیکت پیشگام در کنترل قیمت

با توجه به وضعیت کنونی و عدم وجود نظارت های لازم، متاسفانه مشاهده می شود که قیمت بلیط هواپیما از ثبات خاصی برخوردار نبوده و در اکثر موارد بسیار گران است. از این رو شرکت هواپیمایی آنی به عنوان منبع جامعی از بلیط هواپیما چارتر و سیستمی در ایرلاین های مختلف، شرایطی را فراهم آورده تا مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند با جست و جو در سایت آنی تیکت بلیط هواپیما مورد نیاز خود را با نازل ترین قیمت ها تهیه کنند.

آنی تیکت معتبرترین سایت هواپیمایی می باشد که خدمات کاملی از فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی همچنین رزرو تورهای بین الملی و داخلی را ارائه می دهد. فرقی نمی کند چه میزان بودجه ای را در اختیار دارید، با مراجعه به سایت آنی تیکت می توانید از میان گزینه های مختلف، مناسب ترین انتخاب ها را از آن خود کنید.

تلفن تماس : 32444126 - 32444127 (056)

تلفن پشتیبانی: 09122989006

ثبت نظر
chat 0