{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما کاسپین زیر قیمت از آنی تیکت

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات پروازی فعالیت می کنند، اما بعضی از آنها با تاسیسات و امکانات بروز تر محدوده فعالیتشان گسترده تر شده و با بومی سازی بسیاری از خدمات مانند حفظ و تعمیر هواپیما وظایفشان اهمیت دوچندان پیدا می کند. شرکت هواپیمایی کاسپین نیز جزو نخستین و موفق ترین شرکت ها در زمینه صنعت هوایی است که با سال ها تجربه در این زمینه، در حال حاضر توانایی رقابت با فعالان صنعت هواپیمایی در سطح بین المللی را نیز کسب کرده است. از این رو قصد داریم با بررسی تاریخچه فعالیت شرکت هواپیمایی کاسپین، هواپیماهایی که اکنون در اختیار داشته و در خطوط هوایی فعال هستند و همچنین خدماتی که به هنگام پرواز ارائه می دهد آشنا شویم. اگر قصد خرید بلیط هواپیما کاسپین را دارید در ادامه با ما همراه شوید.

آشنایی با معنی لغت کاسپین

قبل از هر چیز باید گفت که کلمه کاسپین نه تنها ریشه انگلیسی ندارد بلکه لغتی کاملا فارسی به شمار می رود. کاسپیان و یا کاسی ها گروهی از مردمان سفید پوست بودند که قبل از ورود پارس ها و هم زمان با ماد ها در شمال دریای خزر ساکن شده و به کشاورزی پرداخته اند. اقوام کاسپیان اولین ساکنان گیلان بشمار می روند، لذا جالب است بدانید که نام رسمی دریای خزر دریای کاسپین است و در گذشته نیز آن را دریای گیلان یا هیرکان می نامیدند. از این رو طبق گفته تاریخ شناسان، کاسپی ها یا اصالتا ایرانی بوده اند و یا این که فرهنگ ایرانی را در زندگی خود بکار برده اند.

سابقه فعالیت شرکت هواپیمایی کاسپین

تاریخچه و سابقه یک شرکت ارائه دهنده خدمات و پرواز های مسافرتی نقش بسزایی را در جلب اطمینان مشتری برای خرید بلیط هواپیما در سفر های داخلی و خارجی ایفا می کند. از این رو قصد داریم به شرح فعالیت ها و رزومه کاری شرکت هواپیمایی کاسپین بپردازیم.

  • شرکت هواپیمایی  کاسپین، اولین شرکت خصوصی کشور در صنعت حمل و نقل هوایی بشمار می رود که در سال 1372 با اختیار کردن 4 فروند هواپیما از مدل یاک 42  فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات خرید بلیط هواپیما آغاز کرد.
  •  در سال 1379 هواپیما هایی با سطح کیفیت و امنیت بالاتر ناوگان حمل و نقل هوایی شرکت مسافرتی کاسپین را قدرتمند تر از گذشته کرد، لذا در این سال 5 فروند هواپیمای توپولوف 154 در جهت ارائه خدمات، به ناوگان شرکت کاسپین اضافه شد.
  • اکنون شرکت کاسپین با تکیه و بهره مندی از 26 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات مسافرتی، توانسته پرسنلی ماهر و متعهد تربیت کند و گامی به سوی ارتقاء سطح کیفی و امنیتی پرواز های داخلی و خارجی بردارد. در حال حاظر نیز  شرکت هواپیمایی کاسپین توانسته با عمل به سند چشم انداز تدوین شده در این شرکت، جزو سه شرکت برتر هواپیمایی کشور قرار گیرد و همچنین با برخورداری از هواپیما های بویینگ 737 و ام دی ، گام در عرصه رقابت سالم گذاشته و همواره برای حفظ جایگاه خود تلاش کند.
  • از دیگر موفقیت های شرکت هواپیمایی کاسپین می توان به توسعه و تخصص در زمینه بهره مندی و بکار گیری مدل های جدید بوئینگ 737 و اخذ مدارک لازم برای دایر کردن اولین و تنها مرکز نگه داری و تعمیرات تخصصی تایپ هواپیمای بوئینگ 737 می باشد که اولین مرکز آموزش این تایپ در سطوح خلبان، مهماندار و تکنسین های فنی می باشد. نکته قابل توجه این است که این خدمات بومی سازی شده است لذا می توان توان تکنسین ها و مهنسان فعال در زمینه هوا  فضا را در حد ایده آل ارزیابی کرد.
  • از خدمات ویژه و منحصر به فرد شرکت هواپیمایی کاسپین در حوزه سامانه های اطلاعات و ارتباطات، می توان به استقرار سامانه منسجم سیمرغ، به عنوان تنها سامانه بومی در زمینه اطلاعاتی و خدماتی در صنعت هوانوردی کشور است که شامل زیر سامانه هایی نظیر مدیریت پذیرش مسافر( دی سی اس ) ،نگه داری و تعمیرات، رزرو و فروش بلیط هواپیما، مدیریت ناوگان، ترانسپورت و ... می باشد. از آنجا که این سامانه های پیشرفته در حال حاضر نیز به صورت کامل به اجرا درآمده، به گفته کارشناسان مربوطه توانایی رقابت با سامانه های مشابه خارجی را خواهند داشت.  در این صورت اگر قصد خرید بلیط هواپیما با خدماتی مطابق استاندارد های جهانی را دارید می توانید بلیط هواپیما کاسپین را خریداری کنید.

مجموعه هواپیمایی کاسپین

بوئینگ 737

  • سه فروند
  • طول بال ها: 28.88 متر
  • ارتفاع: 11.13
  • طول هواپیما: 33.25 متر
  • حداکثر برد: 10.700 کیلومتر
  • ظرفیت مسافر: 144 نفر

هواپیما ام دی 83

  • 5 فروند
  • طول بال ها: 32.87 متر
  • طول هواپیما: 39.73 متر
  • ارتفاع: 9.25 متر
  • حداکثر برد: 11.278 کیلومتر
  • ظرفیت مسافر: 137 نفر

هرآنچه از کترینگ کاسپین باید بدانیم

در هنگام خرید بلیط هواپیما بسیاری از مسافران دغدغه کیفیت خدماتی را دارند که در هنگام پرواز ارائه می شود. از این رو قصد داریم در ادامه کیفیت خدمات تغذیه ای که در هنگام پرواز توسط شرکت هواپیمایی کاسپین ارائه می شود مورد ارزیابی قرار دهیم.

1- آشپزخانه

طبق نظارت های مداوم سازمان بهداشت مواد غذایی از آشپزخانه ها و مکان های آماده سازی غذا و همچنین آمار هایی که این سازمان هر ساله منتشر می کند، گواهی کیفیت مواد غذایی است که توسط شرکت هواپیمایی کاسپین بین خریداران بلیط هواپیما توزیع می شود. از این رو آشپزخانه ها موظف به رعایت الگو های تغذیه ای مناسب و همچنین استفاده از مرغوب ترین اجناس می باشند. به عنوان مثال برای یک پرواز داخلی لازم است که حدود 300 بسته برای پذیرایی مسافران آماده شود که این امر مستلزم بکار گیری سامانه های اغذیه ای پیشرفته می باشد. علاوه بر این زمان پرواز نیز امر مهمی در تعیین نوع پذیرایی به شمار می رود، به عنوان مثال در پرواز های صبحگاهی، باید در برنامه پذیرایی از موادی با درصد شیرینی بیشتر استفاده شود تا تامین انرژی بصورت مطلوب صورت بگیرد، به همین منوال در برنامه پذیرایی ظهر و شب هم به ترتیب مواد ترکیبی شامل پروتئین و قند و یا مواد پروتئینی و فیبری مناسب می باشد.

مدت زمان پرواز نیز نوع پذیرایی در کترینگ کاسپین را مشخص می کند، بر طبق استاندارد ها پذیرایی برای پرواز های کمتر از 60 دقیقه شامل شیرینی و ساندویچ های آماده است اما در پرواز های بیش از 60 دقیقه، غذاهای گرم نیز توزیع می شود.

2- توزیع پروازی

 محموله های غذایی که توسط آشپزخانه های شرکت های هوایی از قبل آماده شده اند، در حدود 3 تا 12 ساعت قبل از پرواز توسط خودرو های مناسب به محل فرودگاه حمل شده و در کانتینر های مخصوص برای انتقال به داخل هواپیما قرار می گیرند. قبل از شروع پرواز نیز به جهت کنترل فشار خون و همچنین تنظیم فشار داخل گوش و حلق به هنگام اوج گرفتن هواپیما،شکلات هایی توسط مهمانداران در بین مسافران تقسیم می شود. جالب است بدانید که تغییر ارتفاع می تواند باعث اختلاف فشار بین حفره گوش و حفره دهانی شود، که این اختلاف فشار ممکن است به گوش آسیب برساند، اما اگر بلیط هواپیما رزرو کرده اید لازم نیست نگران این موضوع باشید، زیرا به هنگام خوردن شکلات، کانال های بین دهان و گوش باز می شوند و فشار بین این دو حفره به راحتی تنظیم می شود.

در زمان هایی مختلف مانند اعیاد و مناسبت های خاص هم بسته ها و هدایای ویژه ای برای مسافران و افرادی که بلیط هواپیما خریداری کرده اند، توسط شرکت هواپیمایی کاسپین توزیع می شود.

3- بسته بندی

 از آن جا که بسته بندی مواد غذایی و همچنین ظروفی که برای نگه داری از آن ها استفاده می شود در سلامت ماده غذایی تاثیر فراوانی دارد، استفاده از ظروف مناسب برای خریداران بلیط هواپیما بسیار با اهمیت است. از این رو شرکت هواپیمایی کاسپین نهایت دقت را در تهیه ظروف یکبار مصرف با کیفیت مانند ظروف یکبار مصرف پِت، جعبه های لانچ باکس و ... به عمل آورده تا مسافران و خریداران بلیط هواپیما با خیالی آسوده از مواد غذایی توزیع شده استفاده کنند.

4- انبار مواد غذایی

 مکان های که برای نگه داری مواد غذایی تعبیه شده به دو بخش با دمای متفاوت تقسیم می شود: سردخانه های با دمای زیر صفر و بالای صفر. لذا مواد غذایی بر اساس دستور های غذایی در یکی از این دو بخش جای داده می شوند. از دیگر  مسائل مهمی که همیشه مورد توجه مسئول های انبار مواد غذایی و همچنین مسافران هواپیما بوده ، توجه به تاریخ تولید و انقضاء محتویات غذایی است، چیدمان مواد غذایی بر اساس اصول انبار داری، تفکیک اجناس مختلف با تاریخ های انقضا متفاوت، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و ... می باشد

5- نانوایی

 در روز های عادی حدود پنج هزار قرص نان برای مسافران و خریداران بلیط هواپیما و در حدود سیصد قرص نان برای پرسنل تولید می شود، شرکت هواپیمایی کاسپین، به منظور تولید نان با کیفیت مطلوب، نانوایی هایی را دایر کرده که این نیاز روزانه را با رعایت چارچوب های بهداشتی براورده می سازند.

 خرید بلیط هواپیما کاسپین زیر قیمت

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مناسب در رقم زدن سفر خاطره انگیز نقش بسزایی خواهد داشت. شرکت هواپیمایی آنی تیکت با توجه به سابقه طولانی در زمینه فروش بلیط هواپیما و درک نیاز های مسافران در تور های داخلی و خارجی زمینه ای را فراهم کرده تا مسافران و افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند به راحتی بتوانند شرایط سفر خود را برگزیننداز این رو اگر قصد خرید بلیط هواپیما و مسافرت با کمترین هزینه را دارید، حتما به سایت آنی تیکت سری بزنید و از خدمات ویژه آن استفاده کنید.

 

ثبت نظر
chat 0