{{ctrl.notification}}
بهترین تفریحات و جاذبه های گردشگری آنتالیا

همانطور که در بخش اول راهنمای خرید تور آنتالیا گفتیم بهترین سفر به آنتالیا را می توان با خرید تور آنتالیا از آنی تیکت تجربه کرد. زیبا شهر آنتالیا از جمله شهر هایی است که محدودیت فصلی برای مسافرت ندارد. شرایط آب و هوا، موقعیت جغرافیایی و تفریحات و سرگرمی های چهار فصل آنتالیا دست به دست هم داده تا میزبانی گرمی از مسافران و گردشگران دور و نزدیک به عمل اورند. بهترین تفریحات و جاذبه های گردشگری آنتالیا با توجه به سلایق شما تعیین می شود اما بطور کلی می توان با بررسی نرخ بازدید مکان های مختلف به بهترین مکان های گردشگری آنتالیا که محبوب هستند اشاره کرد. در ادامه همراه آنی تیکت بمانید تا بیشتر بدانید.

همانطور که در بخش اول راهنمای خرید تور آنتالیا گفتیم بهترین سفر به آنتالیا را می توان با خرید تور آنتالیا از آنی تیکت تجربه کرد. زیبا شهر آنتالیا از جمله شهر هایی است که محدودیت فصلی برای مسافرت ندارد. شرایط آب و هوا، موقعیت جغرافیایی و تفریحات و سرگرمی های چهار فصل آنتالیا دست به دست هم داده تا میزبانی گرمی از مسافران و گردشگران دور و نزدیک به عمل اورند. بهترین تفریحات و جاذبه های گردشگری آنتالیا با توجه به سلایق شما تعیین می شود اما بطور کلی می توان با بررسی نرخ بازدید مکان های مختلف به بهترین مکان های گردشگری آنتالیا که محبوب هستند اشاره کرد. در ادامه همراه آنی تیکت بمانید تا بیشتر بدانید.

سواحل لارا و سواحل کنتیالتی

سواحل انتالیا جزء ارامش بخش ترین سواحل زیبای جهان هستند که هر انتظاری را به آسانی برآورده می سازند. این سواحل نه تنها محلی برای قدم زدن، تمدد اعصاب، شنا و غواصی است بلکه طبیعت بکر، خدمات و امکانات رفاهی که در کنار ساحل ارائه می شود نیز به محبوبیت ان بیش از پیش افزوده است. در آنتالیا نزدیک به 400 ساحل وجود دارد که هر یک زیبایی ها و چشم اندازهای بی بدیل خاص خود را دارد. بزرگترین مزیت تفریح در ساحل آنتالیا، کم هزینه بودن آن است که هیچ بودجه ای را نمی طلبد.

دو ساحل معروف و محبوب در آنتالیا که تفریحات و سرگرمی های هیجان انگیز فراوان دارند. شاید لذت بخش ترین بخش تفریحی لارا را بتوان اسکوتر سواری آن دانست. پارک آبی همراه با وسایل و  تجهیزات بازی بهترین مکان برای گردش های دسته جمعی در ساحل کنتیالتی فراهم می آورد که در کنار آن شنا در استخر و دیدن نمایش دلفین ها هم خالی از لطف نیست. شاید در بخش دیگر ساحل وجود ماکت کوچکی توجه شما را به خود جلب کند که تمام مکان های دیدنی ترکیه در آن وجود دارد. همچنین می توان از سواحل زیبا و فیروزه ای کارپوزکالدیران و سالکی که از پر بازدید ترین سواحل آنتالیا است دیدن کنید.

مرکز آبی آکوالند

زیبا ترین پارک آنتالیا آکوالند است که تفریحات و سرگرمی های مهیجی را برای بازدید کنندگان فراهم آورده است. در پارک ابی به سراغ سرسره های آبی و استخرها بروید که در میانه روز تجربه یک آبتنی لذت بخش را به شما خواهد داد. برای پر کردن ساعت دیگر روز، برنامه هایی شامل موزیک و برگزاری مسابقات که شما نیز می توانید شرکت کننده باشید؛ تدارک دیده شده است. کمی انطرف تر دلفیناریوم در محوطه جدا گانه است که با تماشای نمایش دلفین ها، شنا در کنار این حیوانات دوست داشتنی و عکس گرفتن با آن ها لحظات سرگرم کننده ای خواهید داشت. دقت داشته باشید برای دیدن دلفین ها بلیط جداگانه ای باید تهیه نمایید. همچنین بلیط الکترونیکی که در پارک تهیه می کنید قابل شارژ است و می توانید با استفاده از شارژ آن از خدمات بخش های مختلف استفاده کرد. اگر وقت نهار رسیده و شما خوراکی به همراه خود ندارید رستوران های پارک ابی آکوالند با منوی غذاهای خوشمزه به گرمی میزبان حضورتان خواهند بود. همچنین بسیاری از هتل های آنتالیا مجهز به پارک های آبی بزرگ هستند. شاید رفتن به پارک آبی تروی هتل ریکسوس و پارک آبی هتل دیدمان نیز بهترین انتخاب هایتان برای بازدید از پارک های آبی آنتالیا باشند.

پارک ملی المپیوس

در پارک جنگلی المپیوس مناظر دیدنی را در کنار ساحل شاهد خواهید بود که تجربه ای مثل هیچکدام را در آب و هوای مدیترانه ای به شما خواهد داد. ورزش های آبی، کمپینگ، کوهنوردی، پاراگلایدر و غیره نیز بخشی از بهترین تفریحات پارک ملی المپیوس است. همچنین ناگفته نماند طرفداران گل گشت و طبیعت گردی می توانند ساعاتی را به گشت و گذار در دل طبیعت تا ارتفاعات پارک داشته باشند قطعا ساعاتی خوشی را در این پارک تجربه خواهید کرد.

همچنین اگر علاقمند به قایقرانی در آب های خروشان هستید سری هم به رفتینگ بزنید که در کنار آن شاهد زیبایی های طبیعت پارک ملی کانیون خواهید بود که لذت تماشای مناظر را دو چندان خواهد کرد.

سافاری در آنتالیا

خود را برای گردشی 10 ساعته که شروع آن از ساعت 8 صبح است آماده کنید. کافیه کمر بندها را محکم ببندید و سوار بر جیپ شوید تا یه گشت یک روزه برای دیدن کوه های ثور و توقف و بازدید روستاهای قدیمی بروید. رانندگی حرفه ای جیپ توسط افراد ماهر نه تنها حس و حالی از استرس و اضطراب را به وجود نخواهد اورد بلکه هر لحظه شگفت زده و مشتاق تر به ادامه گردش خواهید شد. بگونه ای که در پایان روز وسوسه تجربه مجدد سافاری با جیپ در روز بعد یک لحظه هم شما را رها نخواهد کرد.

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا واقع در مرکز شهر بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی، یکی از وسیع ترین آکواریوم های جهان محسوب می شود که در نوع خود بی نظیر است. اگر با خرید تور آنتالیا به ترکیه سفر کرده اید توصیه می کنیم حتما از این آکواریوم شگفت آور دیدن کنید تا تجربه ای خاص به کل سفرتان ببخشد. طول آکواریوم 131 متر و عرض 3 م تر است که در این مسیر شگفتانه های فراوانی را شاهد خواهید بود. در بخش هایی از آکواریوم یک هواپیما در اندازه واقعی، یک کشتی بزرگ و لاشه ز یر دریایی را خواهید دید که توسط بندتی مجسمه ساز ایتالیایی طراحی شده اند که فضا را جالب و واقعی تر می کند. در قسمت بالای آکواریوم هوای آزاد در جریان است که علاقمندان به شنا می تاونند فرصت را غنیمت شمرده و تنی به آب بزنند و همراه ماهیان رنگارنگ شنا کنند. تمام مراحل شنا در جوی ایمن و مطمئن انجام می شود و فردی به عنوان لیدر و محافظ همراه غواص در آب حضور خواهد داشت.

آبشار دودن آنتالیا

با خرید تور آنتالیا تمام وقت خود را صرف تفریحات ساحلی، مراکز خرید و اقامت در هتل های لوکس نکنید. با سفر پیش امده بهترین فرصت را دارید تا در دل طبیعت پا گذارید و روح را جانی تازه ببخشید قطعا دور از هیاهوی شهر آبشار دودن آنتالیا بهترین مکان برای تخلیه انرژی های منفی و تمام تنش های روحی خواهد بود. وجود دو آبشار در بخش بالایی و پایینی دلربایی این منطقه گردشگری را افزایش داده است. از تفریحات آبشار دودن می توان به:

  1. بازدید از دو آبشار
  2. رفتن به پیک نیک در پارک
  3. غار نوردی
  4. گردشگری میان دو آبشار
  5. قایقرانی (هزینه نسبتا بالا)
  6. رفتینگ و قایق سواری در روخانه دودن

که همه را در یک روز شاد و بیادماندنی می توان تجربه کرد.

در کنار همه زیبایی های انتالیا حتما در لیست خود بازدید از موزه انتالیا، رفتن به کوه های تاتالی، بازدید از ابشار ماناوگات، جاده ساحلی D400 و پیاده روی در مسیر لیسیان را قرار دهید.

مهم ترین مراکز خرید آنتالیا

  • مرکز خرید TerraCity لوکس ترین مرکز خرید انتایا محسوب می شود که با معماری فاخر خود نماینده فروش برندهای معتبر جهانی Burberry، Hugo Boss، Façonnable، Gizia، Max Mara، Nike است. همچنین می توانید انواع برندهای لباس ترک را در این مرکز فروش بیابید. خانم ها و دختران جوان نیز می توانند از خرید در فروشگاه های زیور الات، کیف و کفش از تنوع و گستردگی محصولات بهره مند شوند و یک روز خاطره انگیز با خریدهای دلچسب و خواستنی داشته باشند.
  • مرکز خرید Migros Shopping Mall عرصه را برای همه بازدید کنندگان باز گذاشته و گردشگران زیادی در سفر به انتالیا از آن دیدن می کنند. محبوبیت Migros Shopping Mall از آن جهت است که همه نوع خرید لباس، جواهر الات، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، هایپر مارکت، اتاق استراحت و غیره در دسترس است. در این مرکز خرید بزرگ شاهد حضور برندهای فاخر و معروف جهانی، نیز خواهید بود.

  • مرکز خرید Mall of Antalya یکی از به روز ترین و البته پر طرفدار ترین مراکز خرید آنتالیا است که تنوع محصولات و گستردگی فروش در آن فراوان است. در مرکز خرید Mall of Antalya زیاد دنبال مارک های خارجی نباشید فقط می توانید ان ها را در خرید کیف و کفش دنبال کنید که تعداد فروشگاه هایشان هم زیاد نیست. در این مرکز خرید محبوب برندهای ترکی بیشتر مشغول به فعالیت هستند.
  • مرکز خرید deepo از حمله قدیمی ترین مراکز خرید انتالیا است که ساختمان نارنجی رنگی دارد. معماری این مرکز خرید به معماری قلعه های قرون وسطا می ماند که معقول ترین قیمت های برند ترک را می توانید در آن بیابید. کافه و رستوران های شیک نیز با میزبانی شایسته پذیرای میهمانان و گردشگران هستند.

خرید تور انتالیا با آنی تیکت

اگر می خواهید بهترین سفر خارجی را داشته باشید توصیه می کنیم در اواخر بهار خرید تور انتالیا را داشته باشید تا از امکانات و خدمات مقرون به صرفه آن بهره مند شوید. همچنین می توانید با سفر به در اول بهار از خرید ارزانقیمت بلیط آنتالیا بهره مند شوید که هزینه ها به میزان چشمگیری کاهش می یابد. از مهم ترین مزایای خرید تور آنتالیا با آنی تیکت می توان به تنوع و تعدد پرواز ها از ایران به این مقصد گردشگری اشاره کرد. قطعا می توانید سفر ساحلی لذت بخش و بی نظیری را تجربه کنید.

ثبت نظر
chat 0