{{ctrl.notification}}
خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیرجند به تهران

اگر وارد سایت های هواپیمایی شویم و نگاهی به نرخ بلیط هواپیما بیاندازیم سرمان گیج می رود، نرخ های نجومی که حتی قشر مرفه جامعه به سختی می توانند این قیمت ها را توجیه کنند چه برسد به افرادی که درآمدهای متوسط دارند، اما آیا می شود از خرید بلیط هواپیما چشم پوشی کرد؟ مسافت های طولانی مثل مسیر بیرجند به تهران به قدر کافی خسته کننده می باشد، حال اگر بخواهیم بصورت زمینی با تماشای جاده های بیابانی این زمان را سپری کنیم، خستگی راه تا چند روز به تنمان می ماند، پس باید راهی پیدا کنیم تا با خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیرجند به تهران این مسافت طولانی را چندین برابر کاهش دهیم. اگر شما هم به همان چیزی فکر می کنید که ما در نظر داریم، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما بصورت آنلاین معرفی می کنیم تا در بهترین شرایط و درحالی که رو کاناپه اتاقتان نشته اید، با فشردن چند دکمه بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید، با ما همراه باشید...

راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما

وب سایت های هواپیمایی که بصورت اینترنتی خدمات خود را عرضه می کنند در واقع نوعی فروشگاه اینترنتی می باشند که با قیمت های ارزان تر بلیط هواپیما، رزرو هتل و حتی رزرو تور را در اختیار کاربران می گذارند. اگر کمی از امور اقتصادی و بازار خرید و فروش مطلع باشیم می دانیم که واسطه های فروش مثل دفاتر مسافرتی و آژانس های هواپیمایی تا حدودی باعث افزایش نرخ بلیط هواپیما و خدمات موجود می شوند که این در رابطه با حذف واسطه ها در خرید آنلاین، منجر به خرید بلیط هواپیما با نرخ مصوب ایرلاین و حتی تخفیفات ویژه در بلیط های چارتری می شود. همانطور که اشاره کردیم خرید آنلاین بلیط هواپیما به تنهایی باعث کاهش هزینه ها می شود حال آنکه روش هایی را در اختیارتان می گذاریم که از طریق آنها می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما را در اختیار داشته باشید. در ادامه روش های خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیرجند به تهران را معرفی می کنیم:

- خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان در روزهای کم ترافیک

اگر قصد دارید بصورت اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید، سری به سایت های هواپیمایی بزنید و بلیط های موجود در تاریخ های مورد نظر را چک کنید. قطعا نرخ بلیط هواپیما با یک یا دو روز اختلاف در تاریخ مورد نظر با کاهش چشم گیری به فروش می رسند که می تواند فرصت مناسبی برای خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیرجند به تهران باشد. این روش در رابطه با افرادی که سفرهای ضروری دارند صدق نمی کند بلکه مسافرانی که هنوز برنامه ریزی خاصی ندارند و می خواهند در روزهای کم ترافیک برای خرید بلیط ارزان هواپیما اقدام کنند مناسب است، چراکه در روزهای پیک سفر حداقل شانس را برای خرید بلیط هواپیما زیر قیمت خواهند داشت. حال این سؤال پیش می آید که روزهای پیک سفر به چه روزهایی می گویند؟

  • روزهای پیک سفر در سال: عید نوروز و تعطیلات تابستان که اکثر مردم برای سفر برنامه ریزی می کنند جز روزهای پیک سفر در طول سال محسوب می شود. در این روزها بلیط های تمام مسیرهای زمینی و هوایی به سرعت بفروش می رسند، پس اگر قصد سفر در این ایام را دارید بهتر است از قبل برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.
  • روزهای پیک سفر در ماه:  بیایید محدوده تاریخ سفر خود را کوچک تر کنیم و پروازهایی که در طول یک ماه انجام می شوند را رصد کنیم. بهتر است نگاهی به تقویم داشته باشید، روزهایی که تعطیل رسمی است یا مناسب های خاصی دارد پیک سفر محسوب می شوند و در آن روزها قیمت ها کمی افزایش می یابند در حالیکه در روزهای معمولی بلیط ها با قیمت مناسب تری بفروش می رسند. برای مثال اگر بخواهیم در سالروز رحلت امام خمینی (ره) به تهران سفر کنیم از چند روز قبل به علت سیل مسافران به تهران برای حضور در مراسم رحلت امام خمینی، بلیط هواپیما با افزایش قیمت همراه می شود و جالب تر اینکه در روز رحلت و بعد از آن، تقاضا برای خرید بلیط هواپیما تهران کاهش می یابد و در نتیجه بلیط ها با نرخ های پایین بفروش می رسند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید بلیط هواپیما حتما نگاهی به تقویم داشته باشید و سفرتان را بگونه ای برنامه ریزی کنید که در روزهای کم ترافیک با خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیرجند به تهران سفر کنید.
  • روزهای پیک سفر در هفته: با توجه به مشغله هایی که امروزه دامن گیر مردم است، به سختی می توان زمانی را برای سفر اختصاص داد، بنابراین افرادی که قصد سفر می کنند اغلب برای مدت زمان کمتر از یک هفته برنامه ریزی می کنند. پیشنهاد می کنیم در هفته ای که قرار است سفر کنید، از طریق سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، نگاهی به قیمت بلیط های موجود در طول هفته بیاندازید.  بی شک صرف نظر از مناسبت ها و ایام خاص، تفاوت قیمت ها در روزهای هفته بسیار جالب توجه است. بهتر است بدانید که در طول هفته روزهای شنبه، یکشنبه و همچنین روزهای آخر هفته جزء روزهای پیک سفر محسوب می شوند، چرا که اغلب مسافران ترجیح می دهند در تعطیلات پایان هفته سفر کنند و از این طریق چند روزی بیشتر در سفر باشند. این در حالی است که تقاضا برای سفر در اواسط هفته کاهش می یابد و با کاهش نرخ بلیط هواپیما همراه است. بنابراین اگر برای خرید بلیط هواپیما اقدامی نکرده اید بهتر است بر اساس نرخ بلیط های موجود در طول هفته برای سفرتان برنامه ریزی کنید. اگر در این زمینه هوشمندانه عمل کنید می توانید بلیط هواپیما برگشت را نیز با قیمت مناسب خریداری کنید.

- خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما در پروازهای لحظه آخری

بی شک مسافرانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به بیرجند خودشان را به این شهر رسانده اند باید برای خرید بلیط هواپیما برگشت به تهران نیز اقدام کنند که این ممکن است با قیمت های بالا عرضه شود. در قدم اول برای اینکه خیالتان از بابت خرید بلیط هواپیما برگشت راحت باشد، پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای سفر که برای خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیرجند به تهران اقدام می کنید بلیط مورد نظر را بصورت رفت و برگشت رزرو کنید، اینگونه از تاریخ و ساعت پرواز در موقع برگشت نیز مطلع می شوید و با خیال راحت می توانید برای اوقاتی که در سفر هستید برنامه ریزی کنید، اما اگر قصد خرید بلیط هواپیما یکطرفه دارید، بهترین راه برای کاهش هزینه بلیط، چک کردن پروازهای لحظه آخری است. مطمئنا اگر بتوانید خود را به پروازهای لحظه آخری برسانید این شانس را دارید که ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. در ادامه راجع به پروازهای لحظه آخری بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کاهش بلیط هواپیما در پروازهای لحظه آخری

در تمام مواردی که ذکر کردیم راهنمایی هایی ارائه شد تا بتوانید بلیط هواپیما را ارزان تر از قیمت مصوب ایرلاین خریداری کنید. حال با وجود تمام این راه کارها، پروازهای لحظه آخری طرفداران بیشتری دارند. اینگونه پرواز ها همانطور که از اسمشان پیدا است در لحظه های آخر شانس سفری ارزان با هواپیما را رقم می زنند. از زمانیکه آژانس های هواپیمایی در سایت های اینترنتی، بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف را بفروش می گذارند برای فروش بلیط تا تاریخ مقرر فرصت دارند در صورتیکه در ساعت های پایانی دیگر فرصت زیادی برای فروش بلیط نمی ماند و ممکن است هواپیما با صندلی های خالی پرواز کند که به نوعی خسارت محسوب می شود. همین فرآیند باعث می شود تا بلیط ها در ساعات پایانی با تخفیف های خیلی عالی بفروش گذاشته شوند، بنابراین اگر اهل سفرهای یهویی و بدون برنامه ریزی هستید می توانید لذت سفر با پروازهای لحظه آخری را تجربه کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از آنی تیکت

آنی تیکت از معتبرترین سایت های هواپیمایی می باشد که مرجع کامل بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمام ایرلاین های موجود را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. یکی از بهترین مزیت های خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که با انتخاب های گسترده ای روبرو هستید، فقط کافی است وارد سایت آنی تیکت شوید و در منو خرید بلیط هواپیما با انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، به لیست بلیط هواپیما از ایرلاین های مختلف دسترسی پیدا کنید. در وب سایت آنی تیک می توانید در کمترین زمان با مشاهده قیمت ها و بررسی اطلاعات پرواز، مناسب ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که برای دسترسی به اطلاعات پرواز می بایست بلیط مورد نظر را انتخاب کنید تا صفحه ای از مشخصات بلیط برایتان باز شود. اطلاعات پرواز شامل مبدأ، مقصد، تاریخ پرواز، ساعت پرواز، ساعت رسیدن، شرکت هواپیمایی (ایرلاین) و نوع هواپیما است. در این مرحله شما می توانید تعداد مسافر اعم از بزرگسال، کودک و نوزاد را تعیین کنید و در نهایت با ثبت اطلاعات خواسته شده از طریق درگاه های بانکی اقدام به خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما کنید. گروه پشتیبانی در آنی تیکت بصورت شبانه روزی و 24 ساعته فعالیت می کنند، پس با خیال راحت می توانید روی حمایت های تیم پشتیبانی حساب و برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اقدام کنید.

آنی تیکت سفر خوشی را برایتان آرزو می کند.

 

 

 

ثبت نظر
chat 0