{{ctrl.notification}}
آنی تیکت، مرجع بلیط هواپیما و رزرو هتل در بیرجند

امروزه مسافران برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و همچنین استفاده از سایر امکانات حمل و نقلی و اقامتی، با پیشنهاد های متعددی مواجه می شوند. از این رو انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر، با رزومه کاری قابل قبول، کار چندان ساده ای نخواهد بود. طبق آمار های رسمی اعلام شده، اکثر مسافران بصورت آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده اند. با توجه به این که در هنگام خرید اینترنتی، کاربر تمام اطلاعات بانکی خود را در فضای وب وارد می کند، امنیت سایت ها و همچنین اعتماد کاربر به سایت مورد نظر،  یکی از مهم ترین مسائل برای ارائه دهندگان خدمات در زمینه مسافرتی و اقامتی محسوب می شود. از این رو قصد داریم یکی از معتبر ترین آژانس های هواپیمایی فعال در کشور را معرفی کنیم که در کنار سال ها تجربه و سابقه درخشان و همچنین به پشتوانه جلب رضایت مشتریان، توانسته بر گستره ی خدمات خود در داخل و خارج کشور بیافزاید. در ادامه با ما همراه شوید تا با خدمات ویژه شرکت هواپیمایی آنی تیکت آشنا شده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

بیرجند، آغاز فعالیت حرفه ای آنی تیکت

دفتر مرکزی شرکت مسافرتی آنی تیکت هم اکنون در بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی واقع است، لذا در ادامه به فعالیت های کنونی این شرکت در بیرجند خواهیم پرداخت. جالب است بدانید تا قبل از فعال شدن شرکت مسافرتی آنی تیکت در بیرجند، پرواز های بسیار محدودی در قالب تور های گردشگری وجود داشت، از این رو بسیاری از مسافران بیرجندی که قصد سفر با تور های داخلی و خارجی را داشتند، مجبور می شدند که ابتدا به شهر های بزرگ تر مانند مشهد یا تهران رفته، و در آن جا تور مناسب خود را بیابند، که این موضوع افزایش هزینه ی مسافران را در بر داشت. اما فعال شدن شرکت هواپیمایی آنی تیکت،  سبب رونق چشمگیر در تنوع پرواز ها در فرودگاه بیرجند شد و مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما و یا همراه شدن با تور های داخلی و خارجی را داشتند، از آن پس کمتر با مشکل نبود بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرشان مواجه شدند. همچنین با گسترش صنعت گردشگری در بیرجند، گردشگران فراوانی نیز به منظور بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری، بلیط هواپیما بیرجند را خریداری و برای رزرو هتل در این شهر زیبا اقدام می کنند. علاوه بر سفر های تفریحی و گردشگری، دانشجویان فراوانی نیز در دانشگاه های بیرجند در حال تحصیل اند که بر حجم سفر های هوایی بیرجند افزوده است.

خدمات آژانس های مسافرتی، واسطه هایی با قید و شرط

 در وهله اول بهتر است که با وظایف و فعالیت های اصلی آژانس های هواپیمایی آشنایی پیدا کنید. عمکرد آژانس های مسافرتی از جمله آنی تیکت، اغلب مانند یک واسطه است که بخش های گوناگون صنعت گردشگری را به صورت شخصی یا تجاری به مسافران می فروشد. به طور کلی می توان گفت این واسطه از طرف مشتری، تمهیدات لازم برای یک سفر ایده آل را به وسیله عرضه کنندگان خدمات( هتل ها، خطوط هواپیمایی، برگزار کنندگان تورهای گردشگری)  مهیا می کند و در ازای این خدمات از متصدیان امور مبلغی دریافت می کنند.

آژانس هواپیمایی آنی تیکت با توجه به ارائه انواع تور های داخلی و خارجی درسایت خود، هتل های مناسبی را نیز برای مسافران در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با انتخاب تور مورد نظرشان در سایت آنی تیکت، خیال شان از بابت رزرو هتل نیز راحت خواهد بود، از طرفی هم هزینه تمام شده برای مسافران به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما در آنی تیکت

وجود دو شرایط مهم می تواند تا حدی به کاهش قیمت بلیط هواپیما کمک کند. اول این که واسطه های فروش بلیط هواپیما به حداقل برسند، با تحقق این امر خرید و فروش بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف بصورت مستقیم بیشتر می شود. با توجه به اینکه شرکت آنی تیکت، در شهر های مختلف توریستی رزرو هتل را به صورت چارتری ( تعداد زیاد اتاق ) انجام می دهد، لذا قیمت تمام شده رزرو هتل برای شما مناسب تر از زمانی است که خودتان بخواهید به صورت انفرادی هتل رزرو کنید. این اتفاق در مورد سایر خدمات نظیر خرید بلیط هواپیما و رزرو تور نیز صدق می کند. بنابراین می توان گفت سفر با تور های داخلی و خارجی شرکت مسافرتی آنی تیکت، نه تنها بر بار مالی سفر شما نمی افزاید، بلکه می تواند هزینه های شما را تا حدی کاهش دهد. علاوه بر این، شرکت هواپیمایی آنی تیکت، دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشور می باشد. سایت هایی که دارای مجوز می باشند از سوی سازمان هواپیمایی کشور موظف به ارائه قیمت ها در چارچوبی مشخص هستند، از طرفی هم این سایت ها بطور مداوم رصد می شوند، لذا قیمت های نامتعارف را حتی در زمان های پیک سفر نخواهید یافت.

خرید آنلاین بلیط هواپیما در آنی تیکت

مزایا ی خرید آنلاین بلیط هواپیما بر کسی پوشیده نیست، صرفه جویی در هزینه ها، کاهش احتمال خطا و خرید آسان بدون محدودیت مکانی و بصورت 24 ساعته از جمله مزیت هایی است که خرید آنلاین بلیط هواپیما را بر خرید حضوری از آژانس های هواپیمایی ارجحیت می دهد. اما نباید فراموش کرد که وارد کردن اطلاعات حساب بانکی توسط مسافر در فضای وب، گاهی اوقات برای صاحب حساب، مشکلاتی را ایجاد می کند که با خرید اینترنتی از سایت های معتبر می توان بر آن غلبه کرد.

خرید بلیط هواپیما در کلاس های پروازی مختلف

مشخص کردن کلاس های پروازی مختلف در زمان فروش بلیط هواپیما، به عنوان یکی از مزیت های شرکت آنی تیکت بشمار می رود.

حروفی در بلیط هواپیما صادر شده وجود دارد که نشان دهنده کلاس پروازی است:

  1. حرف F: نشان دهنده بلیط فرست کلاس با امکان استرداد
  2. حرف J: نشان دهنده بلیط تجاری با امکان استرداد
  3. حرف Y: نشان دهنده بلیط اقتصادی با امکان استرداد

اعتبارات آنی تیکت که به خرید اینترنتی می انجامد

  1. مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشور

همان طور که در گذشته نیز اشاره کردیم آژانس هواپیمایی آنی تیکت فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشور آغاز کرده و مدارک آن در سایت آنی تیکت ارائه شده که با مراجعه به قسمت مربوطه در سایت رسمی سازمان هواپیمایی کشور و یا تماس با روابط عمومی این سازمان، می توانید از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

  1. اعتبار آنی تیکت در سایه ی رضایت مشتری

 بسیاری از مشتریان آنی تیکت، سال هاست که از خدمات این شرکت بهره می برند،  از طرفی با توجه به این که تا کنون مسافرانی که از خدمات شرکت مسافرتی آنی تیکت استفاده کردند، هیچ گونه سانحه ی هوایی و یا مواردی از این قبیل را تجربه نکرده اند، همین موضوع سبب اعتماد دو چندان مشتریان شده است.

  1. پشتیبانی 24 ساعته

گاهی اوقات مسافران و گردشگران ممکن است در خرید و یا استرداد بلیط هواپیما دچار مشکل شوند از این رو به یک پشتیبان متخصص لازم است تا مشتریان را راهنمایی کنند. لازم بذکر است که ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت هواپیمایی آنی تیکت به صورت 24 ساعته است، یعنی در هر زمان از شبانه روز می توانید از تیم پیشتیبانی شرکت آنی تیکت استفاده کنید.

برای تجربه یک سفر بیاد ماندنی و لذت بردن از سفر های گردشگری پیشنهاد می کنیم که دقت لازم را در انتخاب و خرید بلیط هواپیما از سایت های هواپیمایی داشته باشید. چرا که هم از لحاظ هزینه سفر و هم امکانات موجود، برایتان بصرفه تر است.  از این رو مراجعه به سایت آنی تیکت می تواند تمام معیار های مد نظر شما را پوشش دهد و با ارائه مرجع کاملی از قیمت ها، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مناسب را برایتان به ارمغان بیاورد. برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و برخورداری از حمایت های تیم پشتیبانی با شماره های زیر تماس بگیرید. 

تلفن تماس : 32444126 - 32444127 (056)

تلفن پشتیبانی: 09122989006

 

ثبت نظر
chat 0